top of page

Business Analyst – Loyalty 

Banki partnerünk csapatába tapasztalt Üzleti Elemzőt keresünk, aki jártas lojalitási programok fejlesztésében és végrehajtásában. Az új kolléga kulcsszerepet fog játszani a bank lojalitási programjának megvalósításában, összekapcsolva az üzleti igényeket és a technikai megoldásokat.

A pozíció különleges kihívása, hogy az üzleti igények technikai specifikációkká történő alakítása mellett biztosítani kell a technológiai megoldások sikeres bevezetését, amelyek hozzájárulnak az ügyfél-elköteleződés növeléséhez, a program skálázhatóságának és teljesítményének javításához.

 

Helyszín: Budapest
Munkavégzés típusa: Hybrid, 2 nap HO/hét
Munkavégzés ideje: Teljes munkaidős

Feladatok

  • A technikai követelmények és megoldástervezés területén felelős az üzleti igények összegyűjtéséért és dokumentálásáért, majd ezeket a fejlesztői csapat számára részletes technikai specifikációkká alakítja 

  • A rendszerintegráció és adatáramlás során felügyeli a lojalitási rendszerek integrációját CRM platformokkal, ügyféladatbázisokkal és harmadik fél alkalmazásokkal, valamint gondoskodik az adatáramlás folyamatosságáról és az adatbiztonságról

  • A lojalitási platform kezelésében kulcsszerepet játszik a platform beszerzésének, telepítésének és fejlesztésének minden lépésében, beleértve az új funkciók és ügyféloldali lehetőségek bevezetését is 

  • A tesztelés és minőségbiztosítás terén meghatározza a tesztelési követelményeket, elkészíti a teszteseteket, majd felügyeli a felhasználói elfogadási tesztelést, hogy biztosítsa a fejlesztések zökkenőmentes bevezetését 

  • Az együttműködés és kapcsolattartás során folyamatosan közvetít az üzleti érintettek, terméktulajdonosok és technikai csapatok között, biztosítva, hogy minden lojalitási projekt összhangban legyen a stratégiai célokkal és az ügyfélélményt támogató technikai változásokról minden érintett tájékozott legyen 

Elvárások

  • Szilárd elemzői készségek: Képes legyen összegyűjteni, elemezni és dokumentálni az üzleti igényeket, majd azokat világos és részletes technikai specifikációkká alakítani

  • Rendszerarchitektúra-ismeret: Alapos ismeretekkel rendelkezzen a rendszerek és platformok integrációjában, valamint az adatáramlás folyamatában

  • Projektmenedzsment készségek: Képesség a lojalitási projektek koordinálására, több csapat és érintett felek közötti hatékony kommunikációval

  • Tapasztalat tesztelésben: Képes legyen tesztelési követelmények megfogalmazására, tesztesetek kidolgozására, és a felhasználói elfogadási tesztelés (UAT) felügyeletére

  • Üzleti és technikai szintű együttműködés: Képesség az üzleti érdekek és technikai csapatok közötti közvetítésre, hogy a lojalitási projektek sikeresen megvalósuljanak

  • CRM és lojalitási platformok, például Salesforce, Microsoft Dynamics vagy hasonló rendszerek ismerete szükséges

  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt

Előnyt jelent

  • Jártasság rendszerelemző eszközök, SQL, valamint adatvizualizációs platformok, például Tableau, Power BI használatában

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem

  • Rugalmas munkavégzési lehetőség

  • Fejlődési lehetőség, tréningek és szakmai képzések

  • Kihívásokkal teli projektek a pénzügyi szektor élvonalában

  • Dinamikus munkakörnyezet és támogató csapat

  • Modern munkakörnyezet

bottom of page