System analyst – Loyality program
Senior rendszerszervezÅ‘ként a vállalati igények alapján technikai megoldásokat fogsz tervezni és irányítani banki partnerünk hűségprogramjának implementálásához. Kulcsfontosságú szerepet fogsz játszani a business-, IT fejlesztÅ‘-, architektúra- és IT biztonsági csapatokkal való együttműködésben. Ehhez erÅ‘s analitikai készségekre lesz szükséged, a rendszerarchitektúra megértésére és az alapvetÅ‘ technológiai keretrendszerek ismeretére. Ezen kívül vezetni fogod a technológiai megoldások megvalósítását, amelyek javítják az ügyfél-elkötelezÅ‘dést, a program skálázhatóságát és teljesítményét.
​
Helyszín: Budapest
Munkavégzés típusa: Hybrid, heti 2 nap home office
Munkavégzés ideje: Teljes munkaidÅ‘
Feladatok
Technikai követelmények és megoldások tervezése:
-
Vállalati igények összegyűjtése, dokumentálása és technikai specifikációkká alakítása a fejlesztÅ‘ csapatok számára.
-
Szoros együttműködés az IT fejlesztÅ‘kkel és termékcsapatokkal a hűségprogram céljait támogató technológiai megoldások tervezésében és megvalósításában.
-
Együttműködés az vállalati-, infrastruktúra- és biztonsági architect-ekkel a helyes irányelvek betartása és optimális megoldások keresése érdekében.
-
Annak biztosítása, hogy minden technikai követelmény megvalósítható, skálázható és illeszkedik a vállalat technológiai infrastruktúrájához és képességeihez.
-
Az IT fejlesztési irányelvek, metodológiák felügyelete és kidolgozása a megfelelÅ‘ minÅ‘ség és hatékony szállítás biztosítása érdekében.
Rendszerintegráció és adatáramlás:
-
A hűség rendszerek integrálása CRM platformokkal, ügyféladatbázisokkal és harmadik féltÅ‘l származó alkalmazásokkal.
-
Az adatáramlások elemzése és feltérképezése a rendszerek között, annak biztosítása érdekében, hogy az ügyfél- és hűségadatok zökkenÅ‘mentesen áramoljanak a különbözÅ‘ platformok és adatbázisok között.
-
Adatintegritási, biztonsági és megfelelÅ‘ségi problémák azonosítása és kezelése, hogy minden ügyféladat védett legyen.
Hűségplatform menedzsment:
-
A leendÅ‘ kolléga kulcsfontosságú technikai személy a hűségplatform telepítése, konfigurálása és fejlesztése terén, beleértve az új funkciók, jutalomrendszerek és ügyfélorientált funkciók bevezetését.
-
Együttműködés a beszállítókkal, szolgáltatókkal és belsÅ‘ csapatokkal a platformfrissítések, új integrációk és hibajavítások kezelésében.
-
A hűségtechnológia optimalizálása üzleti igények és teljesítménymutatók alapján történÅ‘ fejlesztési javaslatokkal.
Tesztelés és minÅ‘ségbiztosítás:
-
Tesztelési követelmények meghatározása, tesztelési esetek készítése és az alapos IT tesztelés biztosítása az új hűségfunkciók vagy rendszerfrissítések UAT elÅ‘tti elindítása elÅ‘tt.
-
Együttműködés a QA csapatokkal a hibák és teljesítményproblémák azonosítása és gyors megoldása érdekében, minimalizálva a felhasználói élményre gyakorolt hatásokat.
-
Biztosítani, hogy a hűségprogram fejlesztése megfelelÅ‘en tesztelve és validálva legyen az üzleti és technikai követelményeknek megfelelÅ‘en.
Együttműködés és érdekeltek kommunikációja:
-
Kapcsolattartás a business érdekeltekkel, terméktulajdonosokkal és technikai csapatokkal annak biztosítása érdekében, hogy a hűségprojektek összhangban legyenek a stratégiai célokkal.
-
Technikai ismeretek és frissítések világos, tömör bemutatása nem technikai érdekeltek számára, összetett technikai koncepciók üzleti nyelvre történÅ‘ lefordítása.
-
Annak biztosítása, hogy minden érintett fél idÅ‘ben értesüljön a technikai változásokról, ütemtervekrÅ‘l és az ügyfélélményre gyakorolt hatásokról.
Elvárások
-
Minimum 5 év tapasztalat rendszerszervezÅ‘i pozícióban, erÅ‘s technológiai, rendszerintegrációs és adatkezelési fókuszáltsággal.
-
Tapasztalat CRM és hűségplatform implementációs projekteken, mint például Salesforce, Microsoft Dynamics vagy hasonló rendszerek.
-
Gyakorlat az adatintegrációs projektekben, API kezelésben és felhÅ‘ alapú hűség rendszerek kezelésében.
-
Tapasztalat az üzleti igények technikai specifikációkká alakításában, valamint a teljes projekt életciklus kezelésében a koncepciótól a bevezetésig.
-
RendszerszervezÅ‘ eszközök, SQL és adatvizualizációs platformok (pl. Tableau, Power BI) használatában szerzett jártasság.
-
AlapvetÅ‘ rendszerarchitektúra ismeretek, API-k, adatmodellezés és felhÅ‘technológiák (pl. AWS, Azure) megértése.
-
Kiváló problémamegoldó képesség, technikai problémák diagnosztizálásához és hatékony megoldások javaslatához.
-
Kiváló kommunikációs készségek, mind technikai, mind nem technikai csapatokkal való együttműködéshez.
-
Részletorientált és kiváló szervezési készségek, több projekt és prioritás párhuzamos kezeléséhez.
-
FelsÅ‘fokú végzettség számítástechnika, informatikai rendszerek, mérnöki vagy üzleti területen. Mesterfokozat vagy műszaki tanúsítvány elÅ‘nyt jelent.
-
Agilis metodológiák- és menedzsment eszközök, például JIRA és Confluence ismerete.
Előnyt jelent
-
Solution/domain architect tapasztalat a pénzügyi szektorban.
-
Egyedi fejlesztésű szoftverek vagy szoftverkomponensek műszaki felügyelete.
-
Kiberbiztonsági elvek ismerete, különös figyelemmel az ügyféladatok védelmére és megfelelÅ‘ségre.
-
Front-end fejlesztési elvek és lehetÅ‘ségek ismerete.
Amit kínálunk
-
Versenyképes jövedelem
-
Rugalmas munkavégzési lehetÅ‘ség
-
FejlÅ‘dési lehetÅ‘ség, tréningek és szakmai képzések
-
Kihívásokkal teli projektek a pénzügyi szektor élvonalában
-
Dinamikus munkakörnyezet és támogató csapat
-
Modern munkakörnyezet